Änglagård
Pienessä maalaiskylässä kaikki kääntyy ylösalaisin, kun paikallinen yksineläjä kuolee ja hänen kartanonsa, Änglagårdin, perii tuntematon sukulainen Fanny. Pian se alkaa kuohuttaa paikallisten tunteita.
Pienessä maalaiskylässä kaikki kääntyy ylösalaisin, kun paikallinen yksineläjä kuolee ja hänen kartanonsa, Änglagårdin, perii tuntematon sukulainen Fanny. Hän hurauttaa kylään moottoripyörällään Zac-nimisen parhaan ystävänsä kanssa pukeutuneena mustaan nahkaan ja piikkeihin. Kun tämä vapaahenkinen pariskunta päättää jäädä asumaan kartanoon, paikallisten tunteet alkavat kuohua.