The Hate U Give
Tässä voimakkaassa draamassa, joka perustuu bestseller-romaaniin, teinin todistettua lapsuudenystävänsä ampumisen hänen on löydettävä äänensä ja uskallettava toimia oikein.
Bestseller-romaaniin ”The Hate U Give” perustuva elokuva kertoo Starr Carterista, joka elää kahdessa maailmassa. Hän asuu köyhässä mustassa naapurustossa ja käy yksityiskoulua, jossa oppilaat ovat suureksi osaksi valkoihoisia. Tämä epämukava tasapaino järkkyy, kun Starr todistaa poliisin ampuvan lapsuudenystävänsä kuoliaaksi. Starrin kohdatessa paineita joka puolelta hänen löydettävä oma äänensä ja uskallettava toimia oikein.