The Last Song
Ronnie yrittää vieraantuneen isänsä kanssa palauttaa rakastavan suhteen, joka heillä joskus oli. Yhteyden muodostaminen uudelleen kapinoivaan tyttäreen ei kuitenkaan ole helppoa, joten isä valitsee sen yhden asian, joka heillä on vielä yhteistä. Musiikin.