The Last Marriage
Muutama vuosi zombiapokalypsin jälkeen Marien ja Jannen suurin huolenaihe ei ole niinkään heidän aivojensa joutuminen ruoaksi. Heidän tärkeimmät huolensa ovat riidat kotitöistä ja tylsästä seksielämästä. Pariskunta selvisi apokalypsista, mutta entä heidän avioliittonsa?