Bob's Burgers
Bob Belcher on kolmannen polven ravintoloitsija, joka pyörittää Bob's Burgersia rakkaan vaimonsa ja kolmen lapsensa avulla. Bob uskoo purilaistensa puhuvan puolestaan eikä pelkää tarjota valikoimaa epätavallisia luomuksia. Bobin vaimo Linda tukee hänen unelmaansa, mutta alkaa kyllästyä huonoon myyntiin, kun ravintola on jatkuvasti vaarassa mennä nurin. Haasteista huolimatta, joihin kuuluu jatkuva Lindan terveystarkastajaeksän harjoittama jatkuva häirintä, Bob yrittää pitää grillin tulikuumana.