La reine des renards
Kettujen kuningatar on ketuista surullisin. Öisin hänen huolestunut joukkonsa tonkii kaupungin roskia etsien jotain hänen piristyksekseen. He palaavat mukanaan salaa kirjoitettuja, mutta lähettämättä jääneitä rakkauskirjeitä.