Aivan villit
Kun lauma karvaisia ystäviä karkaa eläintarhasta, ne saavat huomata New Yorkin olevan kaikkein suurin ja hulluin viidakko. Nyt ne kohtaavat uuden matkan ja kaikkien aikojen haasteen, ja niiden täytyy tehdä yhteistyötä, jos ne aikovat selviytyä eläintarhan ulkopuolella.