The Squad: Home Run
Entinen poliisiryhmän legenda Niels Cartier pääsee viimein sen ryöstöjengin jäljille, joka tappoi hänen vaimonsa kahdeksan vuotta aiemmin. Pysäyttääkseen heidät Nielsin on toimittava yllättävän kumppanin, hänen 14-vuotiaan tyttärensä Charlotte-Sergen kanssa, joka on vielä huimapäisempi kuin isänsä.
Entinen poliisiryhmän legenda Niels Cartier, joka tunnettiin raaoista ja epätavanomaisista menetelmistään, lähti poliisista, kun hänen vaimonsa kuoli pieleen menneessä välikohtauksen selvittelyssä. Kun Nielsin vaimon tappanut ryöstöjengi ilmestyy maisemiin kahdeksan vuotta myöhemmin, Niels ei anna kenenkään estää häntä kostamasta. Onnistuakseen siinä hänen on perustettava räjähtävä tiimi rohkean 14-vuotiaan tyttärensä Charlotte-Sergen kanssa.