The Day After Tomorrow
Planeettaamme uhkaa uusi maailmanlaajuinen jääkausi. Ilmastotieteilijä yrittää keksiä tavan pelastaa ihmiskunta ja päästä nuoren poikansa luo New Yorkiin.