True Story
James Franco ja Jonah Hill tähdittävät trilleriä miehestä, jota syytetään koko perheensä murhasta, ja reportterista, jona hän esiintyy – kunnes jää siitä kiinni.
James Franco ja Jonah Hill tähdittävät käsikirjoittaja-ohjaala Rupert Gooldin tiukkaotteista trilleriä, joka perustuu Michael Finkelin karmiviin tosielämän kokemuksiin. Kun maineensa menettänyt newyorkilaisreportteri (Hill) saa tietää, että perheensä murhasta syytetty Christian Longo esiintyy hänenä, hän kiinnostuu asiasta ja tapaa Longoa. Ajan myötä hän kuitenkin käsittää, miten vaarallinen Longo oikeasti on.