Alcatrazin hait
Pahimmista pahimmat lähetettiin Alcatraziin, "The Rockiin", ja he kaikki halusivat paeta. Heidän suurin vastuksensa ei kuitenkaan ollut kalterit, piikkilanka tai vartijat, vaan hait. Keskellä punaisena kolmiona tunnettua aluetta sijaitsevan Alcatrazin ympäristön vesissä asustaa useita hailajeja, myös pelätty valkohai.