Aleksanteri Suuren kadonnut hauta
Arkeologi Pepi Papakosta on etsimässä Aleksanteri Suuren kadonnutta hautaa. Egyptissä, Aleksanterin 2300 vuotta sitten perustaman Alexandrian kaupungin keskustassa tehdyissä kaivauksissa löytyy harvinainen marmoripatsas Aleksanterista. Sen yhteydessä löydetään kreikkalaisia aarteita ja salaisia tunneleita. Pepin suurin löytö on sellainen, jota hän ei edes odottanut löytävänsä.