Pyhän haudan arvoitus
Todista kulissien takana, kun uskonnollisen yhteisön jäsenet, arkkitehdit, tiedemiehet ja historioitsijat tekevät yhteistyötä erittäin harvinaisessa hankkeessa. He yrittävät korjata haudan rakennetta, jonka monet uskovat olevan Jeesuksen hauta Jerusalemissa. Restaurointityö paljastaa myös satoja vuosia salassa pidettyjä mysteereitä ja teorioita haudan alkuperästä ja Jeesuksen hautaamisesta.