Amerikan mahtavimmat eläimet
Norsu. Leopardi. Leijona. Sarvikuono. Kafferipuhveli. Ne hallitsevat maitaan älykkyydellä, karismalla ja rohkeudella. Totisesti Afrikan parhaat. Mutta nyt Nat Geon LUONTO-sarjan aiheena on Amerikan 'TOP 5'. Kaksitoista ehdokasta on nimetty, mukana peura, harmaakarhu, valkopäämerikotka, hirvi, susi ja kanadanhirvi. Mikä näistä on kunnian arvoinen?