Eläinten muuttomatkat
Kolme vuotta kuvattu Eläinten muuttomatkat on sarja, jossa esitellään eläinten muuton eeppisiä ongelmia ympäri maailmaa ja mullistavaa tekniikkaa näiden elämästä ja kuolemasta päättävien maratonien taustalla. Se on kronikka inspiroivia, usein tuskaisia matkoja, anteeksiantamattomia todennäköisyyksiä ja mitä se todella tarkoittaa, kun elämä on muutosta kiinni.