Nutcrackers
Juuri kun Mike (Ben Stiller) on sinetöimäisillään uransa suurimman sopimuksen, hänet tempaistaan poikamieselämästään isossa kaupungissa farmille Ohion maaseudulla auttamaan hiljattain orvoiksi jääneitä sisarenpoikiaan löytämään uuden kodin.