Apollo 17: The Untold Story of the Last Men on the Moon
Vuoden 1972 Apollo 17 oli ihmisten viimeinen kuulento. Astronautit Cernan, Schmitt ja Evans saivat vain vähän julkista tunnustusta, vaikka heitä ylistettiin avaruusalan yhteisössä. Tämä dokumenttielokuva kertoo heidän tarinansa NASAn kuvamateriaalin ja haastatteluiden kautta ja on kunnianosoitus heidän rohkeudelleen sekä Apollo-ohjelman perinnölle.