Maestras De La Republica, Las
Tasavaltalaisopettajat ovat rohkeita ja ahkeria naisia, jotka taistelevat ihmisoikeuksien puolesta. He haluavat uudistaa koulutusjärjestelmän ja tehdä siitä julkisen ja demokraattisen.