Autot: Ötökkäharmeja
Redin rauhalliset aamutoimet kukkien kastelun parissa keskeytyvät, kun ötökkä lentää naamaan. Hän yrittäää monin tavoin päästä siitä eroon, ja viimein läiskäyttää sen päälle vettä. Red luulee onnistuneensa, kunnes näkee ötökän Stanleyn patsaassa märkänä ja lentokyvyttömänä. Red tuntee syyllisyyttä, kuivaa sen, ja se lentää pois. Redin kastellessa taas kukkiaan, ötökkä palaa, mutta nyt ystäviensä kanssa.