Just My Luck
Seksikäs manhattanilainen Ashley tunnetaan käsittämättömän onnekkaana naisena, mutta koettuaan satunnaisen romanttisen hetken huono-onnisen Jaken kanssa Ashley tajuaa, että heidän tuurinsa ovatkin vaihtuneet.
Moni tuntee seksikkään manhattanilaisen, Ashleyn (Lindsay Lohan), käsittämättömän onnekkaana naisena, mutta kohdattuaan sattumalta huono-onnisen nuoren miehen (Chris Pine) Ashley tajuaa, että heidän tuurinsa ovatkin vaihtuneet.