Inside: Bostonin pommittajien jäljillä
2013 kaaos valtasi Bostonin maailmankuulun maratonin loppusuoralla. Vuotta myöhemmin asiaan paneutuu; Inside the Hunt for the Boston Bombers.
Vuoden 2013 huhtikuussa kaaos valtasi Bostonin, erään vanhimman ja tunnetuimman maratonin loppusuoralla. 9/11 jälkeen se oli pahin terroristi-isku Yhdysvalloissa ja johti yhteen suurimmista ja julkisimmista miesjahdeista. Nyt, vuosipäivän lähestyessä, National Geographic Channel esittää kahden tunnin koosteen aiheesta; Inside the Hunt for the Boston Bombers.