Beverly Hillsin hienostohauva 2
Kaikkien puhuvat suosikkichihuahuat ovat palanneet... muutama yllätys mukanaan. Pentukaaos saa vastanaineiden chihuahuavanhempien Papin ja Chloen elämän ylösalaisin, kun vallattomat ja ilkikuriset pennut tarjoavat haasteen toisensa jälkeen. Kun niiden ihmisomistajat joutuvat pulaan, pennut tekevät kaikkensa heidän pelastamisekseen, sillä perhe pitää yhtä niin hyvinä kuin pahoinakin päivinä.
Kaikkien puhuvat suosikkichihuahuat ovat palanneet! Pentukaaos saa vastanaineiden chihuahuavanhempien Papin ja Chloen elämän ylösalaisin, kun vallattomat ja ilkikuriset pennut tarjoavat haasteen toisensa jälkeen. Kun niiden ihmisomistajat joutuvat pulaan, pienet pennut tekevät kaikkensa heidän pelastamisekseen, sillä perhe pitää yhtä niin hyvinä kuin pahoinakin päivinä. Niinpä Papi, Chloe ja pennut lähtevät urhoollisesti seikkailuun todistaen jälleen kerran, että suuret sankarit tulevat pienissä paketeissa. George Lopez (Papi) on mukana tähtikaartissa tässä sydäntälämmittävässä tarinassa perheen merkityksestä, ystävyydestä, uskollisuudesta ja hauskuudesta – kertaa viisi.