Seikkailu Etelänavalla
Jerryn rakkaat rekikoirat ovat jumissa Etelämantereella talvena, joka on planeetalla äärimmäisen armoton. Niiden täytyy oppia selviytymään yhdessä, kunnes Jerry, joka ei anna minkään pysäyttää itseään, pelastaa ne.
Jännitys tiivistyy tässä henkeäsalpaavassa tarinassa uskomattomasta ystävyydestä kahdeksan upean rekikoiran ja niiden oppaan, Jerryn (Paul Walker) välillä. Jerryn rakkaat rekikoirat ovat jumissa Etelämantereella talvena, joka on planeetalla äärimmäisen armoton. Niiden täytyy oppia selviytymään yhdessä, kunnes Jerry, joka ei anna minkään pysäyttää itseään, pelastaa ne. Vankkumattoman ystävyyden siteiden, järkälemäisen uskon toisiaan kohtaan ja valtavan rohkeuden ajamina Jerry ja koirat tekevät uskomattoman matkan päästäkseen jälleen yhteen.