DokumenttiMusiikki
U2-yhtyeen Bono ja The Edge palaavat Dave Lettermanin kanssa Dubliniin muistelemaan yhteistä taivaltaan muusikoina ja ystävinä. Ohjelmassa nähdään ennennäkemätöntä materiaalia ja haastatteluja laulunkirjoitusprosessista ja suurimpien hittien inspiraatiosta. Morgan Nevillen ohjaama dokumentti kertoo tarinan yhdestä rockin historian merkittävimmistä ystävyyssuhteista.