If These Walls Could Sing
Yli 90 vuoden ajan Abbey Road Studios on ollut musiikkiteollisuuden keskipisteessä. Henkilökohtaisessa muistelma- ja tutkimusfilmissä Mary McCartney johtaa katsojat yhdeksän vuosikymmenen halki, ja matkan varrella nähdään ja koetaan se luova taika, joka tekee studiosta maailman kuuluisimman ja pisimpään toimineen. Klassisesta poppiin, elokuvamusiikista hiphopiin, “If These Walls Could Sing” tutkii Abbey Road Studiosin laajuutta, monimuotoisuutta ja kekseliäisyyttä.
Yli 90 vuoden ajan Abbey Road Studios on ollut musiikkiteollisuuden keskipisteessä. Henkilökohtaisessa muistelma- ja tutkimusfilmissä Mary McCartney johtaa katsojat yhdeksän vuosikymmenen halki, ja matkan varrella nähdään ja koetaan se luova taika, joka tekee studiosta maailman kuuluisimman ja pisimpään toimineen. Klassisesta poppiin, elokuvamusiikista hiphopiin, “If These Walls Could Sing” tutkii Abbey Road Studiosin laajuutta, monimuotoisuutta ja kekseliäisyyttä. Intiimit haastattelut paljastavat, miten johtavat artistit, tuottajat, säveltäjät sekä Abbey Roadin omistautuneet insinöörit ja henkilökunta löysivät kaikki musiikillisen kielensä ja yhteisön. Yksityiskohtainen arkistokuvamateriaali ja sessionauhat antavat ainutlaatuisen pääsyn tähän tunnetusti yksityiseen studioon.