Camp Rock
Kun teini-ikäinen Mitchie saa vihdoin tilaisuuden osallistua unelmiensa musiikkileirille, hän saa tietää, että monilla leiriläisillä on kuuluisia sukulaisia. Mitchie tapaa suositun bändin Connect 3:n (Jonas Brothers) ylimielisen laulajan ja saattaa olla pian matkalla tekemään omasta laulu-unelmastaan totta. Hänen täytyy vain tarttua itsevarmasti tilaisuuteen taakseen katsomatta.
Mitchie Torres saa elämänsä tilaisuuden: osallistua Camp Rockille, arvostetulle musiikkileirille. Mitchie työstää musiikillisia lahjojaan täydellisiksi ja huomaa, miten kilpailuhenkisiä leiriläiset ovat. Kun hänen elämänsä saa odottamattoman käänteen, Mitchie oppii, että on tärkeää olla rehellinen itselleen. Mitchie saa apua ohjaajilta, kuten Shane Graylta, joka on palannut leirille löytääkseen itsensä ja uutta inspiraatiota. Mitchie kohtaa pelkonsa samalla kun oppii astumaan valokeilaan.