Lemonade Mouth
Kun viisi ensimmäisen vuoden opiskelijaa tapaa jälki-istunnossa, vaikuttaa siltä, ettei heillä ole mitään yhteistä. Musiikin kautta he kuitenkin muodostavat särkymättömän siteen ja huomaavat, että heillä on tekeillä historian suurin lukion autotallibändi. Olivian, Stellan, Wenin, Mohinin ja Charlien täytyy oppia turvautumaan toisiinsa, jos he tahtovat unelmiensa suuren keikan.
Tule kuulluksi. Ole vahva. Ole ylpeä. On aika panna musiikki soimaan ja pitää hauskaa. Kun viisi ensimmäisen vuoden opiskelijaa tapaa jälki-istunnossa, vaikuttaa siltä, ettei heillä ole mitään yhteistä. Musiikin kautta he kuitenkin muodostavat särkymättömän siteen ja huomaavat, että heillä on tekeillä historian suurin lukion autotallibändi. Vastoinkäymisten edessä Olivia, Stella, Wen, Mohini ja Charlie huomaavat, että heillä on mahdollisuus vaikuttaa, kun he opettelevat turvautumaan toisiinsa ja päästämään irti kaikesta, mikä on heidän unelmiensa tiellä.