Kun toiveikkaan nuoren taiteilijatytön pitää liittyä lukion juoksutiimiin, hän käyttää tilannetta hyväkseen hakeutuakseen lähelle tyttöä, johon on ollut pitkään ihastuneena. Mutta taitelijatyttö huomaakin pian rakastuvansa toiseen odottamattomaan tiimitoveriin ja saa tuntea, miltä oikea rakkaus tuntuu.