Clotilda: Amerikan viimeinen orjalaiva
Vuoden 1860 heinäkuussa 110 siepattua afrikkalaista tuotiin Alabamaan kuunari Clotildan kyydissä vedonlyönnin seurauksena. Nyt arkeologit tutkivat ensimmäistä kertaa viimeisen yhdysvaltalaisen orjalaivan uponnutta hylkyä.