Albert Lin ja kadonneet kaupungit
Albert Lin ja kadonneet kaupungit yhdistää huipputeknistä arkeologiaa, henkeäsalpaavia kuvia ja perinteistä tutkimusmatkailua esitellen suurenmoisia löytöjä, joita tekee juontajamme Albert Lin. Kunnianhimoiseen keinovalikoimaamme kuuluu merkittävimpien kaivauspaikkojen 3D-skannaus. Sarja kertoo tunteisiin käyviä tarinoita huippulaatuisten kuvien avulla, ja herättää eloon menneisyyden arvoitukset.