Elisabeth II: Elämä kuningattarena
Elisabeth II: Elämä kuningattarena hyödyntää ennenkuulemattomia nauhoituksia kuningattaren henkilökohtaisesti tuntevien haastatteluista. Ne yhdistyvät arkistofilmien ja -kuvien tutkimiseen tunnin mittaisessa erikoisohjelmassa, joka on syväluotaus kuningattaren elämään ja joihinkin tärkeimpiin, vaikuttavimpin tapahtumiin brittiläisen kuningashuoneen historiassa.