Prince William: We Can End Homelessness
Sarja tarjoaa ainutlaatuisen mahdollisuuden päästä lähelle prinssi Williamia ja nähdä videomateriaalia kulissien takaa, kun hän kohtaa asunnottomuuskriisin kaikessa laajuudessaan ja kokoaa Homewards-tiiminsä. Prinssi tapaa asunnottomuutta kokeneita tai sitä lähellä olleita ihmisiä useissa liikuttavissa tapaamisissa, etsii ratkaisuja ja tekee suunnitelmia tuetun asumisen rakentamisesta omille mailleen.
"We Can End Homelessness” -ohjelmassa seurataan prinssi Williamin kunnianhimoisen viisivuotisen Homewards-ohjelman ensimmäistä vuotta. Yhdistyneessä kuningaskunnassa kuudella eri paikkakunnalla toimiva hanke pyrkii todistamaan, että asunnottomuus on mahdollista poistaa. Sarjassa mennään kulissien taakse katsomaan, kun prinssi William julkistaa uuden hankkeensa, ja saamme ainutlaatuisen tilaisuuden nähdä, kuinka hän työskentelee kriisin torjumiseksi. Näemme useiden liikuttavien kohtaamisten kautta prinssin ottavan oppia ihmisiltä, jotka ovat kokeneet asunnottomuutta. Vilpittömissä haastatteluissaan prinssi jakaa äidiltään, Walesin prinsessa Dianalta, saamaansa innoitusta. Kun prinssi on koonnut Homewards-erityisryhmänsä kartoittamaan ongelmaa ympäri Yhdistynyttä kuningaskuntaa, näemme, kuinka hän ryhtyy toimiin ja päättää rakentaa tuettua asumista omille mailleen. Vilkkuvat valot voivat häiritä valoherkkiä katsojia.