Ete 96
On elokuun 15. päivä, ja kuten joka vuosi, Paul ystävineen lähtee Callotsaarelle suurelle eväsretkelle, mutta tällä kertaa ryhmä jää nousuveden vangiksi ja kaikki ovat eri mieltä siitä, mitä pitäisi tehdä. Tunnelma kiristyy ja aikuiset riitelevät siitä, kuka on syypää. Poissa tolaltaan ja lapsuuden ja aikuisuuden välillä oleva Paul tulee tietoiseksi ainutlaatuisuudestaan, kun hän uppoutuu mielikuvitukseensa.