Eva & Adam
Tarina rakastumisesta ensimmäistä kertaa. Luokan uusi oppilas Adam tapaa samaan luokkaan kuuluvan Evan, ja yhtäkkiä kaikki muuttuu. Kun kumpikin heistä osallistuu suukkoleikkiin, tunteiden pidätteleminen on heille vaikeaa – ehkä jopa mahdotonta.