Far
Lintu törmää kahvilan ikkunaan ja säikäyttää asiakkaat. Työtapaamisen aikana naisen on päätettävä, jättääkö luonnon oman onnensa nojaan.
Nainen on ajatuksissaan vilkkaassa keskustan kahvilassa liiketapaamisen aikana. Lokki törmää ikkunaan. Asiakkaat huomaavat tapauksen, mutta kääntyvät pian sen jälkeen pois. Nainen ei voi sivuuttaa sitä, koska hän näkee lokin olevan edelleen elossa, mutta kärsivän suuresti. Hän lähtee ulos lopettamaan lintua. Sivusta katsova lapsijoukko huutaa hänelle linnun tappamisesta. Lopulta nainen vääntää linnun kaulan, ja lapset palaavat leikkinsä pariin. Nainen hautaa linnun läheiseen kukkapenkkiin hänen kollegoidensa ja asiakkaidensa tuijottaessa.