The Perfect Fit
Patrick asuu lastenkodissa. Nähtyään papukaijan eläintarhassa hänelle tulee niihin pakkomielle, mikä tekee hänen sopeutumisestaan yhä vaikeampaa, eikä hänelle löydy halukkaita adoptiovanhempia.