Farsan
Tarina kolmesta ystävyksestä. Jörgen pelkää yksin jäämistä, ja Juan on huolissaan koirastaan, mutta Azizilla menee lujaa. Hän on paitsi hyvännäköinen myös loistava kokki ja mies, joka tietää, mitä naiset haluavat. Mutta kun hän ryhtyy etsimään vakituista kumppania, mikään ei tunnu onnistuvan toivotulla tavalla.
Tarina kolmesta ystävyksestä. Jörgen pelkää yksin jäämistä, ja Juan on huolissaan labradorinnoutajastaan, mutta Azizilla menee lujaa. Hän on paitsi hyvännäköinen myös loistava kokki ja mies, joka tietää, mitä naiset haluavat. Hänestä on pian tulossa täydellisen pikkupojan isoisä – siitä hän on varma. Mutta kun hän ryhtyy etsimään rinnalleen mukavaa isoäitiä, mikään ei tunnu onnistuvan toivotulla tavalla.