Flying Jalopy
Aku Ankka ostaa surkeassa kunnossa olevan käytetyn lentokoneen kierolta kauppiaalta, Ben-korppikotkalta, joka huijaa hyväuskoisen ankkamme tekemään Benistä vakuutuksen edunsaajan onnettomuustapauksessa. Sitten Ben aiheuttaa Akulle holtittoman lennon tavoitteenaan saada lentokone syöksymään maahan ansaitakseen omaisuuden Akun kannalta ikävästä kohtalosta.