Rengaspulmia
Aku on ajelulla maaseudulla ja kiukkuaa yrittäessään korjata puhjennutta rengasta. Tunkki hajoaa, jäähdytin räjähtää ja muutkin kolme rengasta puhkeavat. Aku luovuttaa kiukuissaan ja jatkaa ajelua tyhjin renkain.