Freaky Friday
Disneyn kaistapäisessä äidin ja tyttären kehojen vaihtumisesta kertovassa musikaalikomediassa kipakka kuusitoistavuotias Ellie ja stressaantunut äiti Katherine toivovat kumpikin vihaisina, että toinen voisi nähdä asiat heidän näkökulmastaan. Kun he sitten taianomaisesti vaihtavat kehoja, heidän täytyy löytää keino vaihtaa ne takaisin ennen kuin on liian myöhäistä.
Disneyn kaistapäisessä äidin ja tyttären kehojen vaihtumisesta kertovassa musikaalikomediassa kipakka kuusitoistavuotias Ellie yrittää vaatia itselleen itsenäisyyttä. Katherine on stressaantunut äiti, joka ei voi ymmärtää itsepäistä tytärtään. Tapahtuu iso yhteenotto, kun Katherine ei salli Ellien lähtevän mukaan koko yön kestävään aarteenmetsästykseen. Kun he molemmat toivovat vihaisina, että toinen voisi nähdä asiat heidän näkökulmastaan, tiimalasin voima saa taianomaisesti heidät vaihtamaan kehoja. Nyt heidän täytyy viettää päivä toisen saappaissa, kun he metsästävät tiimalasia, jotta voivat vaihtaa omat kehonsa jälleen takaisin.