Adventures In Babysitting
Puhelinten vaihtuminen johtaa erehdykseen henkilöllisyydestä, jonka jälkeen kilpailevat lastenvahdit kohtaavat kasvotusten. Heidän tylsäksi odottamansa ilta lapsia vahtiessa muuttuu hulluksi seikkailuksi, kun eräs lapsista karkaa konsertista. Porukan täytyy kääntää kaupunki ylösalaisin villiä lasta etsiessään.
Puhelinten vaihtuminen johtaa erehdykseen henkilöllisyydestä, jonka jälkeen kilpailevat lastenvahdit kohtaavat kasvotusten. Heidän tylsäksi odottamansa ilta lapsia vahtiessa muuttuu yhtäkkiä villiksi seikkailuksi, kun eräs lapsista karkaa konsertista. Porukan täytyy kääntää kaupunki ylösalaisin kahelissa seikkailussa, kun he etsivät kadonnutta lasta.