Woody Harrelson tähdittää tätä liikuttavaa tarinaa murhasta tuomitusta, syöpään kuolemaisillaan olevasta nuoresta miehestä, joka ottaa lääkärinsä panttivangiksi yrittäessään epätoivoisesti paeta Los Angelesista.
Woody Harrelson tähdittää tätä liikuttavaa tarinaa murhasta tuomitusta, syöpään kuolemaisillaan olevasta nuoresta miehestä, joka ottaa lääkärinsä panttivangiksi yrittäessään epätoivoisesti paeta Los Angelesista Arizonassa sijaitsevalle navajojen pyhälle vuorelle.