Alice Vaughan on huippuyksityisetsivä, joka ryhtyy kostotoimiin Los Angelesissa. Sama se mihin ne vievät tai kuinka monta salaisuutta hänen on pidettävä matkan varrella, Alice ei aio pysähtyä minkään takia.