Hitler's Disastrous Desert War
Akselivallat ovat voittamassa taistelua pohjois-Arfikassa, kun marraskuussa 1942 brittien ja amerikkalaisten armeijat iskevät takaisin ja voittavat taistelun.
Kun britit näyttävät voittavan Mussolinin italialaiset joukot, Hitler lähettää vahvistusjoukkoja kenraali Rommelin johdolla. Aavikkokettu Rommel on voittamassa kunnes brittien komentaja Montgomery laatii suunnitelman vastustajansa tuhoamiseksi. Amerikkalaisten noustua maihin pohjois-Afrikassa, ei akselivalloilla ole muuta vaihtoehtoa kuin antautua ja päättää aavikkosota.