Hokkus pokkus taikaluudalla
Vuonna 1940 omalaatuinen nuori englantilainen vanhapiika ryhtyy harjoittelijanoidaksi. Kolmen lapsen ja tietämättömän opettajansa avulla hän löytää taikaloitsun legendaariselta Naboombun saarelta ja käyttää sitä höyhentämään saksalaisten sissien joukon, joka aikoi hyökätä Englantiin.
Pidä tiukasti kiinni ja lähde tälle taianomaiselle, musikaaliselle ja hauskuudentäyteiselle matkalle! Kun nuoret Charlie, Carrie ja Paul muuttavat pieneen englantilaiskylään toisen maailmansodan aikana, he saavat huomata, että heidän emäntänsä neiti Price (Angela Lansbury) on harjoittelijanoita. Vaikka tämän varhaiset taikakokeilut saavat aikaan huvittavia lopputuloksia, hän onnistuu langettamaan matkaloitsun tavallisella sängyn nupilla, ja he lentävät upealle, piirretylle Naboombun saarelle etsimään voimakasta loitsua, joka pelastaa Englannin. Sisältää tupakkatuotteita.