Hot Shots - kaikkien elokuvien äiti
Topper Harleyn, huippuhävittäjälentäjän, tehtävä on tuhota Saddam Husseinin atomivoimalat. Valitettavasti Topper ei ole tasapainossa, ja hän ei varmasti kestä paineita.
Kapinamielinen lentäjä (Charlie Sheen) värvätään huippusalaiseen ilmavoimien tehtävään, ja hän huomaa joutuneensa keskelle epäpätevän amiraalin (Lloyd Bridges) ja tarkasti valitun lentäjien ryhmän joukkoa, jotka ovat joko taitamattomia tai puolisokeita. Hän päätyy myös kilpailemaan joukkojen täydellisen sotilaan (Cary Elwes) kanssa tukikohdan tulisen psykiatrin (Valeria Golino) sydämestä.