Idän pikajunan arvoitus
Kenneth Branagh toimii sekä ohjaajana että pääosanäyttelijänä tässä Agatha Christien bestseller-romaaniin perustuvassa tyylikkäässä ja jännittävässä mysteeririkostarinassa. Elokuvan tähtikaartiin kuuluu myös Johnny Depp.
Kenneth Branagh toimii sekä ohjaajana että pääosanäyttelijänä tässä Agatha Christien bestseller-romaaniin perustuvassa tyylikkäässä ja jännittävässä mysteeririkostarinassa. Elokuvan tähtikaartiin kuuluvat myös Johnny Depp, Michelle Pfeiffer, Penélope Cruz sekä Judi Dench. Kaikki ovat epäiltyjä, kun ylenpalttisesti sisustetussa junassa tapahtuu murha kesken matkan. Nerokkaan etsivän on kamppailtava aikaa vastaan ratkaistakseen rikoksen ennen kuin tappaja iskee uudelleen.