Imago
Kahdeksanvuotias Antoine menetti isänsä lento-onnettomuudessa. Hän ei pysty hyväksymään isänsä kuolemaa, mutta oppii hyväksymään menetyksen vertauskuvallisen unen kautta. Tästä alkaa hänen surumatkansa.