Isle of Dogs
Kun kaikki Megasakin kaupungin lemmikkikoirat karkotetaan Kaatopaikkasaarelle, 12-vuotias Atari ottaa ohjat omiin käsiinsä ja lähtee saarelle etsiäkseen henkivartijakoiransa Spotsin.