Invincible
Todellisen altavastaajan, Vince Papalen tarinaan perustuva elokuva 30-vuotiaasta baarimikosta ja Philadelphia Eaglesin fanista, joka ansaitsi paikkansa joukkueessa, kun uusi päävalmentaja Dick Vermeil järjesti ennennäkemättömän avoimen karsinnan.